Znak D-40 - II Generacja 900x600mm- (D) Duży
zobacz warianty
Strefa zamieszkania
Zastosowanie: drogi ekspresowe, umiesczane przy jezdniach głównych; drogi dwujezdniowe poza obszarem zabudowanym; drogi dwujezdniowe w obszarze zabudowanym, na których dopuszczalna prędkość jest większa niż 60km/h.
Wymiary: 900x600mm
Cechy/wyróżniki: folia odblaskowa II generacji, znak posiada oznakowanie CE, wykonany na podkładzie z blachy ocynkowanej 1,25mm z podwójnie giętymi krawędziami po całym obwodzie.
Uchwyty do znaków drogowych sprzedawane są osobno
Warianty
Opis produktu
Dane techniczne: wymiary:900x600mm
Zastosowanie: drogi ekspresowe, umiesczane przy jezdniach głównych; drogi dwujezdniowe poza obszarem zabudowanym; drogi dwujezdniowe w obszarze zabudowanym, na których dopuszczalna prędkość jest większa niż 60km/h.
Cechy/wyróżniki: folia odblaskowa II generacji, znak posiada oznakowanie CE, wykonany na podkładzie z blachy ocynkowanej 1,25mm z podwójnie giętymi krawędziami po całym obwodzie. Mocowanie znaku za pomocą dwóch uchwytów krawędziowych do słupka.
Znak posiada oznakowanie CE – po zakupie, na życzenie wystawiamy Deklarację Właściwości Użytkowych.
Wszystkie materiały użyte do produkcji znaku posiadają atesty i certyfikaty zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 12899-1, które gwarantują jego najwyższą jakość. Do produkcji lic znaków wszystkich generacji używana jest wyłącznie folia odblaskowa z certyfikatem CE – na powierzchni folii (lica znaku) znajduje się znak wodny „CE”.
Dodatkowe informacje:
stosuje się w celu oznakowania ustalonej strefy zamieszkania, w której obowiązują szczególne zasady ruchu drogowego (pierwszeństwo pieszych przed pojazdami, ograniczenie prędkości do 20 km/h, parkowanie tylko w miejscach wyznaczonych).
Znaki D-40 mają wymiary: długość podstawy 900 mm, wysokość 600 mm.
Umieszcza się je na początku strefy zamieszkania na wszystkich drogach doprowadzających do niej ruch. Strefy te ustala się w obszarach zabudowanych na ulicach, również pojedynczych, na których w zasadzie odbywa się ruch tylko docelowy, przede wszystkim w osiedlach mieszkaniowych, w dzielnicach willowych i zabytkowych (starówkach). Ustalenie takich stref powinno być poprzedzone szczegółową analizą zasadności ich umieszczenia opartą m.in. na statystyce wypadków drogowych.
Na odcinkach dróg w strefie zamieszkania, których parametry geometryczne umożliwiają jazdę z prędkością przekraczającą prędkość dopuszczalną, zaleca się stosowanie urządzeń lub rozwiązań wymuszających powolną jazdę (progi zwalniające, zmiany kierunku jazdy, punktowe przewężenia jezdni). Rozwiązania takie mogą nie być oznakowane znakami ostrzegawczymi.
Na skrzyżowaniach dróg w strefie zamieszkania pierwszeństwo nie powinno być określone znakami, z wyjątkiem skrzyżowań, na których ze względu na ograniczoną widoczność należy oznakować wlot znakiem B-20. W takim przypadku na drodze z pierwszeństwem stosuje się znaki A-6a-A-6e.
Dokumentacja:
Koszty dostawy
Inni kupili również
Uchwyty do znaków drogowych sprzedawane są osobno