Znak G-4 - Krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym wielotorowym - II Generacja
zobacz warianty
Zastosowanie: wyznacza miejsce zatrzymania się w związku z ruchem pociągu lub innego pojazdu szynowego na przejeździe kolejowym bez zapór lub bez półzapór
Wymiary: ramiona o długości 1400 mm i szerokości 150 mm
Cechy/wyróżniki: folia odblaskowa II generacji, znak posiada oznakowanie CE, wykonany na podkładzie z blachy ocynkowanej 1,25mm z podwójnie giętymi krawędziami po całym obwodzie.
Gwarantujemy zgodność produktów z opisami oraz sprawną dostawę.
Uchwyty do znaków drogowych sprzedawane są osobno
Warianty
Opis produktu
Znak G-4 Krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym wielotorowym
Dane techniczne: ramiona o długości 1400 mm i szerokości 150 mm
Zastosowanie: wyznacza miejsce zatrzymania się w związku z ruchem pociągu lub innego pojazdu szynowego na przejeździe kolejowym bez zapór lub bez półzapór
Cechy/Wyróżniki: folia odblaskowa II generacji, znak posiada oznakowanie CE, wykonany na podkładzie z blachy ocynkowanej 1,25mm z podwójnie giętymi krawędziami po całym obwodzie. Mocowanie znaku za pomocą dwóch uchwytów krawędziowych do słupka.
Dodatkowe informacje: Znak drogowy G-3 "krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym wielotorowym".
Wyznacza miejsce zatrzymania się w związku z ruchem pociągu lub innego pojazdu szynowego na przejeździe kolejowym bez zapór lub półzapór; znaki te informują, że na przejeździe występują odpowiednio jeden lub więcej torów.
Dokumentacja:
Znak posiada oznakowanie CE- po zakupie, na życzenie wystawiamy Deklarację Właściwości Użytkowych.
Wszystkie materiały użyte do produkcji znaku posiadają atesty i certyfikaty zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 12899-1, które gwarantują jego najwyższą jakość. Do produkcji lic znaków wszystkich generacji używana jest wyłącznie folia odblaskowa z certyfikatem CE- na powierzchni folii ( lica znaku ) znajduje się znak wodny „CE”. Podkłady znaków wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,25 mm podwójnie zagiętej na całym obwodzie poprzez odpowiednie wyoblanie krawędzi znaków. Tył znaku zabezpieczony farbą koloru szarego nanoszony metodą malowania proszkowego.
Koszty dostawy
Inni kupili również
Gwarantujemy zgodność produktów z opisami oraz sprawną dostawę.
Uchwyty do znaków drogowych sprzedawane są osobno